Handelsbetingelser for Cillouettes.com

Cillouettes ApS
Haugstrupvej 4
7173 Vonge
CVR: 43829459

Betaling

Cillouettes ApS modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

Cillouettes ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Du kan betale med Anyday på Cillouettes 

Har du en konto hos Anyday, kan du nu benytte dig af deres delbetalingsløsning i vores checkout.

Med Anyday får du mulighed for at dele en betaling i mindre bidder og afdrage over fire måneder. Nul renter, nul gebyrer, så længe du betaler til tiden.

Anyday kræver, at du ved checkout betaler minimum 25% af din ordretotal, men hvorvidt du betaler mere – det er helt op til dig.

Du skal handle for mindst 300 kr. for at kunne betale med Anyday.

Gavekort kan ikke betales med Anyday.Læs mere om Anyday på deres website. 

Her kan du lære mere om deres vilkår og betingelser eller finde 4 gode grunde til at handle med Anyday.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.

Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark..

Cillouettes ApS afsender varer med følgende: GLS - Privat, GLS - Pakkeshop

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 30 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 30 efter leveringen og være os i hænde seneste 10 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail info@cillouettes.com hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).

Problemer med varerne ved modtagelsen eller manglende varer

Du har ansvaret for at kontrollere, at du umiddelbart efter modtagelsen af din pakke gennemgår om de modtagne varer er korrekte i forhold til din bestilling. Er der fejl i modtagelsen eller mangler, skal du gøre os opmærksom via info@cillouettes.com straks efter modtagelsen af pakken.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Cillouettes ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Cillouettes ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Cillouettes ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Cillouettes ApS
Haugstrupvej 4
7173

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Cillouettes ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Cillouettes ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Cillouettes ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Cillouettes ApS er: kristian poulsen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Cillouettes ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til cillouettes.store@gmail.com.

Cookies
På www.cillouettes.com anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på www.cillouettes.com, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Cillouettes ApS's hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@cillouettes.com samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu


Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato

Uafhentede varer
Uafhentede varer der er sendt med GLS, der sendes retur til Cillouettes.dk, vil blive fratrukket et returneringsgebyr på 90 kr. Gebyret er svarende til det gebyr, som vi bliver opkrævet fra GLS.
Cillouettes.dk refunderer først beløbet for ordren, når vi har modtaget den uafhentede pakke på vores adresse - der kan gå op til 2-8 hverdage.

Reklamation
Hvis du skal lave en reklamation på en vare, skal du kontakte Cillouettes.dk på info
@cillouettes.dk, som sender en returlabel til dig. Hvis du selv køber en returlabel, er det ikke muligt at få denne refunderet.

Gaver i forbindelse med køb

Hos Cillouettes kan du i forbindelse med udvalgte kampagner modtage gaver i forbindelse med dit køb. 

Gaverne vil fremtræde i din kurv hvis din ordre opfylder betingelserne for at modtage gaverne.

Gaven vil ikke blive sendt med i følgende tilfælde:

- Der er tilføjet mere end én gave.

- Ordrebeløbet eksklusiv fragt opfylder ikke kriterierne for gaven.

Såfremt, at hele ordren eller dele af ordren returneres således, at ordren ikke længere opfylder beløbet, som er nævnt som kriterie for at modtage gaven, vil gavens værdi blive modregnet refunderingen.